Weboldalunk használatával jóváhagyja a cookie-k használatát a Cookie-kkal kapcsolatos irányelv értelmében.
Menü
Hungarian hu
English en
Ön itt jár: > Kezdőlap >

Szállítás és fizetés

Személyes átvétel

Lehetőség van a raktáron lévő termékek átvételére is.

 

Rendelés leadásakor lehetőség van MPL (Magyar Posta Logisztika) futárszolgálattal kérni a szállítást.

Ezen kívül a csomagodat kérheted Posta hivatalba, Posta Pontra (MOL benzinkutak, Coop áruházak) vagy GLS csomagpontra. 

Szállítási díjtáblázat

A rendszer automatikusan generál egy szállítási díjat a termék árából és súlyából. A legnagyobb odafigyelés mellett is történhet hiba a díj kiszámításából. Amennyiben irreálisan magas szállítási díjat kalkulál a rendszer, úgy kérjük egyeztessen velünk a szállítási díjról telefonon, vagy emailen.

 

Súly MPL Postán maradó/
MPL  Posta Pont
MPL Házhoz Raben házhoz
 0 - 5 kg  985.- Ft  1.570.- Ft  
 5 - 10 kg  1.895.- Ft  2.090.- Ft  
 10 - 20 kg  2.120.- Ft  2.230.- Ft  
 20 - 40 kg  2.990.- Ft  3.550.- Ft  
 40 - 50 kg - -  6.500.- Ft
 50 - 60 kg - -  7.500.- Ft
 60 - 70 kg - -  8.500.- Ft
 70 - 80 kg - -  9.500.- Ft
 80 - 90 kg - -  10.500.- Ft
 90 - 100 kg - -  11.500.- Ft
 100 - 200 kg - -  13.850.-Ft
 200 - 300 kg - -  17.230.-Ft
 300 kg felett - -  21.900.-Ft
 


*A termékadatlapon mindig a legolcsóbb szállítási mód van feltüntetve az adott termékre

**Posta Pontra maximum 20 kg súlyú csomag szállítható, Postán maradó szállítási mód esetén lehetőség van nagyobb súlyú csomag átvételi pontra rendelésére.

Extra szállítási szolgáltatások

 Speciális kezelésű, törékeny termékek (pl. zuhanykabin) díja  21.900.- Ft
 Speciális kezelésű, túlméretes termékek (pl. 2m feletti létrák) díja  5.990.- Ft
 Utánvétes szállítás esetén az utánvét kezelés díja 450.- Ft
 

 

 

Szállítás módja, menete

1. A megrendelést legkésőbb a beérkezést követő munkanapon feldolgozzuk. A megrendelt termék kiszállítása a készleten levő termékek esetén maximum 3 munkanapon belül, a rendelésre szállított termékek esetében általában 7 napon belül történik. Ettől eltérő esetben felvesszük Önnel a kapcsolatot.

2. A megrendelés feldolgozását követően egy visszaigazolást küldünk e-mailben, mely tartalmazza a rendelt termékek listáját és a számla végösszegét.

3. Az áru elindításakor küldünk egy e-mailt, mely tartalmazza a kézbesítés dátumát.

4. A csomag általában az elindítást követő munkanapon 8-17 óra között kerül kézbesítésre a megadott szállítási címre. Az áru ellenértékét a futárnak áruátvételkor készpénzben kell átadni vagy (MasterCard, VISA, Maestro) bankkártyával kiegyenlíteni.


Mi van, ha nem tartózkodik a címen senki, amikor jön a futár?

Amennyiben az első kézbesítés sikertelen, úgy az MPL diszpécsere felveszi Önnel a kapcsolatot a megadott telefonszámon egyeztetés céljából, majd újból kiszállítják a címre a csomagját. Ha a második kézbesítéskor sem találnak senkit, aki átvenné a csomagot, egy értesítőt hagy a futár a postaládában. A csomag a helyi postán 15 napon belül átvehető. (Ahogy például az ajánlott leveleket szokták)
Ha a csomag elindítását követően (melyről e-mailben értesül) 48 órán belül sem kapja meg rendelését, kérjük vegye fel velünk a kapcsolatot, hogy segíthessünk a minél gyorsabb kézbesítés érdekében.



Néhány hasznos tanács

Figyeljen arra, hogy az irányítószámot és a telefonszámot pontosan adja meg a sikeres kézbesítés és az esetleges kapcsolatfelvétel érdekében! Szállítási címnek olyan címet adjon meg, ahol napközben tartózkodik Ön vagy aki átveheti (pl.: munkahely, szomszéd, rokon, stb.) Rendeléskor a "szállítási cím" mezőben kell feltünteti ezt a címet! Ettől a számlázási cím természetesen eltérhet. Fontos, hogy a minél egyszerűbb kézbesítés érdekében a cím a lehető legpontosabb legyen: Ir.szám, Város, Utcanév, u./tér/köz/stny., házszám, lépcsőház/emelet/ajtó (ha van)

 

És a 40 kg-nál nehezebb termékek?

Abban a speciális esetben, ha a kiszemelt termék 40 kg-nál nehezebb, úgy futárszolgálattal sajnos nem tudjuk kiszállítani. Ezek a termékek átvehetőek személyesen üzletünkben. Ezen kívül lehetőség van kiszállításra, "Raklapos" szállításban. Bővebb információ miatt érdeklődj (munkaidőben) telefonon a +36 70 675 21 26 -os számon vagy e-mailben az szerszamgarazs@gmail.com

Külföldi megrendelés

Határon túli megrendelés esetén módunkban áll 0% Áfás számlát kiállítani, amennyiben a vásárló rendelkezik közösségi adószámmal és igazolja, hogy más EU tagországba szállítja ki a vásárolt termékeket. Határon túlra, futárszolgálattal történő kiszállításra sajnos egyelőre nincs módunk, kizárólag magyarországi átvétel lehetséges, de rajta vagyunk, hogy legyen!

Felvilágosítás, speciális kérés és esetleges probléma esetén kérjük, üzenj Vevõszolgálatunknak vagy hívd a +36 70 675 21 26-es közvetlen számot (munkaidőben)

Szerződött futárszolgálati partnereink elérhetőségei

MPL FUTÁRSZOLGÁLAT

  • Telefonszám: +36 1 767 8282
  • E-mail: ugyfelszolgalat@posta.hu
  • Nyomonkövetés (A weboldalon a csomagkeresés mezőbe kell beírni a csomagszámot)